lunes, 23 de mayo de 2011

Camins creatius de la publicitat (Bonus Track)

A banda del producte escollit, aporto aquests tres exemples de diferents productes i els quals m'han semblat molt interessants:

PROBLEMA - SOLUCIÓ

El primer exemple (no s'aprecia be) és un desodorant per als peus anomenat Scholl (no he pogut trobar més dades de la marca). La idea és clara: El sempre problemàtic olor de peus ja ha trobat la solució definitiva, el desodorant Scholl. La campanya gràfica per cert, és molt curiosa, publicitant-se mitjançant altres dues marques prou conegudes


TROSSOS DE CINE





La empresa que s'encarrega d'aquesta genial publicitat és una botiga virtual anomenada Kalahari.com. El copy que no es llegeix be en les fotos diu així:
“Piracy is killing the movie industry. Buy the original”.
Recorren a dos clàssics del cine com són Super Man i Star Wars.


EL PRESENTADOR.


 


Campanya actual de Colgate. Revisió dental gratuïta i regal de mostres del producte. Tot plegat per convèncer al espectador de quin és el millor dentífric. En la campanya gràfica que es mostra, es veuen uns dentistes que presenten el producte. Qui millor que ells per donar a entendre els beneficis de la pasta de dents en el món de la ortodòncia. Actuen com a presentadors i amb el símbol que fan amb els dits, li donen aquest plus de credibilitat necessari en una campanya gràfica.


No hay comentarios:

Publicar un comentario