Per representar aquests valors, majoritàriament utilitza imatges com les que mostro. El protagonista el núvol, i com és natural, el cel. Dos elements, dos colors. Senzill, clar i directe. Tan el predominant blau com el sempre present blanc transmeten sobre tot i abans de tot la idea de tranquil·litat, pau i relax.
Volar no és una activitat agradable per a tothom, i per a la gent que no li suposa esforç, també reclama, naturalment, comoditat en els seus desplaçaments. La combinació dels dos colors associats a la marca (i al logo) li donen força i credibilitat. Sobretot el blau cel, que és potser el color més lleuger, més agradable.
El blau ens fa sentir tranquils i protegits, és un color fresc, tranquil·litzant i que es pot associar amb la ment.
Per complementar el blau, sens dubte no hi ha millor aliat que el blanc. El més pur de tots. Transmet pau i confort, alleugereix la sensació de desesperació. Una combinació encertada. Ambdós colors tanmateix transmeten en certa manera la idea de llibertat. Volar, fins a cert punt, és una forma de alliberar-se, de sentir-se lliure i disposat.
No hay comentarios:
Publicar un comentario